Tuesday, March 22, 2011

aNdaI kAu TaHu



Andai kau tahu..
ble aku jtoh cinta, kau xsmestinya ada sgala2'y...ble aku mgalirkan airmata,i2 bkn xmakna aku lemah tp aku cri kekuatan utk trus tabah menyintai kau...


andai kau tahu..
ble aku mara memg aku xmampu nk kawal emosi aku tp percayalah itu bermakna aku amek brat pasal diri kau...


andai kau tahu..
ble aku banyak ckp xbermaksud aku nk wat kau rimas tp aku nk knal kau dgn lbey rapat ag..ble aku ckp soh kau bruba bkn bermkna aku xnk trime kau seadanya tp aku nk mse dpn kau lebih baik dari sedia ada..


andai kau tahu..
ble aku mrajuk,bkn aku nk kau pujuk ngn wang ringgit @ hadiah sedozen tp ckup aku rasa diri aku dihargai..

andai kau tahu..
ble aku ckp ada owg lagi baik dari kau,kau jgn pcaye..aku tpu!aku sje nk uji kau sjauh mana kau sanggup bersaba ngn karenah aku..

andai kau tahu
ble aku ckp nk tinggalkan kau,sbnrnya aku xmksodkan cm2..aku juz seowg pompuan biasa yg xbley nk kawal emosi...

smemang'y Allah menciptakan lelaki ngn pompuan 2 ada perbezaan sndiri..so hargailah wanita i2 seadanya..

p/s: ayt nie aku ciplak then edit n aku memg ske!

No comments:

Post a Comment