Monday, March 28, 2011

sumpah aku windhu!!

windhu????
kowunk pnah windhu ngn cpe2 x????xpyah nk tpu ar law kowunk xpnh windhu spe2 an..cm2 gak ngn aku..xdpt nk lari dowh drpd pasaan windhu nie..hehehehe..tiap owg ade individu tertn2 nk diwindhu'k..xkre ah sape2..pkwe ke,mak ke,awek ke,opah ke,membe ke,bla3 n aku lak skunk nie windhu glew nn family aku..(",)

sumpah aku windhu glew ngn family aku!!!ape xnyer weyh..blaja jaoh2 kat ngeri owg...bulan nie da lme aku xblk..mak..ayh...ct nk blk ..... :'(
ni bapak aku..amai owg ckp dia garang..mke jew garang,dlm ati de taman bhai!!!(",)

my dad!


mak,ayh....ct windhu glew!

sumpah windhu glew ngn family aku!

 nie abg n kakak aku yg 1st..kak,aku windhu dowh nk mcok panggung ngn ko!!6t aku blk ko blnjew aku erk???kte layan scary movieee.huhu..abg lak ble nk blnjew ct mkn????6t kte layan lamb chop kat sri betong k?????cm bese ar,abg blnjew ct!hehehe


miz u so much..(",)

nie abg aku no 2..ha,dia jew xkmba ngn aku...pangai dia nih cm hantu tp kadang dia wat aku terharu..pe xterharunya,dia nih ley tahan gak kdekot!!haha,jgn mara ye bang???one day 2 aku nk pnjm wet dia RM50 pas2 dia ckp " xpe ar ct,wet 2 abg bg jew "..cm xcye pown ade...memg ar stakat 50 owg xpndang tp untuk aku yg trime drp bdk kdekot nie ase cm dapat $$$$$50000 jew..haha..pasni bg ct wet lbey ag ye bang???hikhik


miz u bro!!
sumpah aku windhu ngn family aku!

nie lak adeq bwh aku...2 owg nie memg xpnah ngam!byk kali ne bebel ngn aku pown xpnh nk phm..tp aku taw,kowunk sbnrnya cyg tp wat malu2 monyet jew!!!

miz both of u beb!!

nie lak adeq bongsu aku!pasal diowg nih xpayah nk ckp ah...cyg glew2 aku kat diowg!!!!kadang2 ase nk stop'k jew mse..bkn pe,pnah skali aku anta adeq aku g skola..aku cm bese ah,da cmpai je kat pagar soh diowg kiz aku..pas2 bley plk dia tgk lu skeliling then bwu kiz aku..adeq aku ckp "kak iti,adeq da besa lar,malu 6t kwn2 adeq nmpk"perggghhh,ati aku mse 2 sayu glew then bwu aku sedar adeq aku da besa upenyer...(T_T)..law ikotkan ati nih bia diowg tetap kcik..xpyh da nk besa2...(selfish an aku nih)..tunggu kak iti blk ye deq??akak bwk adeq g jenjalan...kat kliling umah!!hahaaha

 kak iti miz kuasa sjuta kat adeq!!!!

even xdpt blk cmpai abiz final nih,ngn cter sal kowunk da wat ati aku nie terubat ckit wlupown xbyk..luv u ol!!(^_^)

p/s : drp kowunk windhu ngn balak or awek kowunk,better kowunk windhu ngn family kowunk.(",)


No comments:

Post a Comment