Thursday, April 7, 2011

sukan mekanikal (JkM)

hahaha,abiz suda sukan utk dak2 mekanikal....dari futsal pergi ke bola sepak padang then kjohanan bdminton...even banyak kekurangan but tetap jd gak!!!bese lar,budak bwu blaja an....(",)
pape hal thankz cgt kat ahli2 ppkm yg byk bertungkus lumus mnjayakan aktiviti sukan nie....

1st game men futsal!!!

amai gak yg join game nie...men kalah mati.memg bez glew..tgk diowg bkn maen ag smangat..jatoh ada,patah gg pown ade aw!adat ar dak laki men an...haaa,ni nk habaq cape yg mnang!


lam pic nie antra no 3 n 4..aku xtaw mne yg no 3 or 4..(",)


yg nie dapat no 2...memg terer ar diowg maen..gempaq glew dowh!


juara!!



juara wif ajk ppkm..

second game!

ble slesai men futsal,ecok ari ktowg wat game bola sepak padang...yg xley blahnyer,mke2 dak nie gak yg msuk!!!hahaha..nk wat cmne an,dak2 len xnk masuk...pas2 nk bsing2 lak..ckp 2 xadil lar,nie xadil lar..cmpai ada dak ckp " asyik mke diowg jew! "...mase game nie cuaca pg elok jew tp time ptg pergghhh!hujan gle2 lebat..tp aku tabik spring ar kat kowunk coz bley bertahan men dlm ujan!lebat glew kowt! (",)

sume team ne daftar lu!


aksi bermula!

ble da maen adat ar ada yg mnang n ada yg kalah...tp yg aku xpuas ati,mke yg sme jew mnang!bajet kowunk terer ar kan???!!!!hahahaha...nk taw cape mnang????

diowg nie dapat no 2....tp kalah bermaruah bhai coz kalah penalti..(",)


nie lar dia...juara ag!xabiz2 mke diowg!!haha

3rd game!!!
game sterusnya ktowg wat kjohanan badminton!kali nie bez ckit coz aku pown masuk gak!!!hahaha....
bregu pompuan aku geng ngn icak...nme team ktowg " DPT CREW SWEET 'HURT!''..sje ltak hurt coz bwu nmpak gah ckit...law ltak dpt crew sweet heart cm gli je dgr!bese ar,ktowg an dak mekanikal...(",)
yg beznyer ktowg dapat no 3...ntah cmne aku ley dapat no 3 ngn minah nie..ktowg bkn reti maen cgt pown...rezki kowt!

ketiga!

lam game nie,ada beregu cmpuran gak..icak geng ngn pocong n aku geng ngn poji...amai gak lar yg join sukan nie...mcm2 aksi kte ley tgk..yg xpnh men,yg terer maen pown ade!aku xpayah nk ckp ah!memg terer sbb 2 team aku macok final (prasan lbih) hihihi....ha,team nie lar yg aku jmpe mse final!!!

nme team nie Dpt crew sweet glew!!!diowg dapat no 2!!thniah..(",)

nie lar team aku!aku ngn poji..nme team aku paling gmpaq skali beb!!'KUCAR LANAR!!!bdk nie jgn ckp ah ble da maen xingat dunia..sume owg dia nk smash!ngn kawan2 aku pown dia men blasah jew....lam glanggamg bley ar dia smash,lua glanggang dia yg kne smash ngn aku!!!hahahaha....tp pape hal pown thankz cgt kat dia coz da bg aku madel emas utk sukan bdminton...ko memg terer ar bhai,,xdapat dinafikan..(",)

kami adalah JUARA!!!!!

nie lar mke2 yg ada pada kjohanan sukan bdminton...thankz aw,tnpe kowunk xmeriah sukan kte nie....(",)



ac2ally sumenye adalah pmenang!

knangan terindah!

nie jela game yg dpat ktowg wat...mnx maaf sgt2 law byk kekurangn or t'salah ckp mse aktiviti sukan nie berlgsung..bese ar,mnusia xkn lari drp wat slh...hopefully pasni hubungn silaturrahim antra kte sume smakin  rapat....thankz kat amir coz byk susah payah wat aktiviti nie...amir an owg kuat lam program nih n xlpe gak kat pengarah program ( poji )!(",)

pengerusi ppkm..

p/s: MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA!!!









No comments:

Post a Comment